Kuusakoski eestvedamisel toimub juba kuuendat korda lastele ja noortele suunatud keskkonnakampaania „Küünlaümbriste jaht“, mis toob noored üle Eesti kokku koguma võimalikult palju tühjaks põlenud alumiiniumist teeküünlaümbriseid.

 „Eelmisel korral osales küünlaümbriste jahis koguni ligi 450 kooli ja lasteaeda, ligi 12 000 noort üle Eesti ja kokku koguti üüratu kogus – üle nelja miljoni küünlaümbrise,“ kirjeldas kampaania korraldaja Mari-Liis Vaher. „Sündmus pakub võimalusi rühmatööks, ühistegevuseks ja selle tunnustamiseks, kuid muidugi tõstab noorte keskkonnateadlikkust ja muudab seeläbi meie kõigi jalajälge väiksemaks ning kodupaiga puhtamaks.“

Kuusakoski juhatuse esimees Urmo Viisitamm märkis, et kampaania olulisim eesmärk on kooliõpilaste keskkonnateadlikkuse suurendamine ning taaskasutuse ja jäätmesorteerimise vajalikkuse rõhutamine. „Teadlikkus järjest kasvab – taaskasutatavad materjalid ei lenda enam kergekäeliselt tavaprügi sekka. Paraku alumiinium ei lagune looduses, mistõttu annab küünlaümbriste kogumine märkimisväärse panuse looduse hoidmisse,“ ütles Viisitamm.

Kampaanias osalemiseks tuleb põletatud teeküünlaümbrised üksi või oma rühmaga kokku koguda ja need enne 31. märtsi 2022 Kuusakoski sobivasse esindusse toimetada. Seejärel on võimalik enda kampaaniakood registreerida ning auhindade loosis osaleda.

Üksikkoguja peaauhinnaks on elektrijalgratas ja kiiver Electrarattad poolt, seltskonnas kogujatele on auhinnaks 1000 eurot näiteks ekskursiooni või klassiõhtu korraldamiseks. Lisaks on kampaaniapartneriks MySnack ning Kalev Spa, kes jagavad lisaauhindu. 

Vaata „Küünlaümbriste jahi“ kohta täpsemalt kuusakoski.com/kuunlajaht.