„Viimsi valla seiklusmäng“ on vahva nutiseiklus, mis on suunatud nii üksikmängijatele kui ka seltskondadele ja peredele.
Esitasime Viimsis elavale treenerile Simone Viidase väikese väljakutse ja kutsusime ta seda mängu proovima. „Haarasin sõbranna kaasa ning asusime teele üsnagi soojal suvepäeval. Tagasi vaadates soovitaksin sellist seiklust keskpäevaks mitte jätta,“ räägib Simone.
Neiud alustasid teekonda Eesti sõjamuuseumi juurest, liikusid läbi Karulaugu terviseraja mere äärde ning sealt läbi Mõisapargi tagasi. „Pajud Viimsi ilusad kohad sai läbi käidud. Teekonna suuna määrasid erinevad peatuspunktid, kus olid seal kandis asuvate asjadega seotud küsimused. Olen terve elu Viimsis elanud, kuid minagi õppisin palju uut ning sain meeldetuletuse, kui mõnusas kohas elame,“ kiidab Simone. Tema sõnul oli mänguplatvorm lihtsasti kasutatav ning kokku oli üpriski palju küsimusi. „Teekonna läbimiseks kulus meil 2,5 tundi ning päevased sammud sai ilusti täis. Tore oli see, et mängu lõpus sai vaadata liidritabelid ning teadmise, millisele kohale meie mahtusime. Soovitaksin seda mängu kõikidele tavalisele jalutuskäigule vahelduseks, nii saad rohkem Viimsi kohta teada ning ei puudu ka võistlusmoment,“ lausub Simone.
Kuidas mängida?
Kui sinagi tahad mängu proovida, siis alustamiseks on vaja nutitelefoni või mobiilvõrgus olevat tahvlit, millesse on laetud mänguplatvorm Loquiz. Rakendus on e-poest tasuta laetav. Kuna telefoni või tahvlit tuleb kasutada kogu mängu jooksul, siis oleks mõistlik enne mängimaminemist jälgida, et nutivahendi aku oleks laetud.
Nutiseiklusmäng valmis kogenud seikluste korraldaja 360 KRAADi, sõjamuuseumi ja Rannarahva muuseumi koostöös. Kuni juuli lõpuni on see kõikidele tasuta.




Orienteerumismängu „Viimsi valla seiklusmäng“ käivitamise juhend
1. Laadi enda nutitelefoni AppStorest/GooglePlayst rakendus LOQUIZ (see on tasuta).
2. Käivita LOQUIZ alles siis, kui mängu alustad.
3. Kliki “Sign in”.
4. Sisesta username: viimsivald ning parool: seiklus.
5. Anna luba Loquizile kasutamaks kaamerat, mikrofoni ning enda asukohta.
6. Avaneb mängu juhend, loe see palun hoolega läbi.
7. Kui kõik selge, kliki “ALUSTA”.
8. Siis avaneb aken, kus tuleb sisestada võistkonna nimi ning kontaktandmed.
Kontaktandmeid ei avalikustata ning need on ainult korraldajatele võitjaga
ühenduse võtmiseks.
9. Klikkides nüüd “OK”, mäng käivitub.
10. Alusta punktide läbimist vabalt valitud järjekorras.
11. Kui kõik punktid on läbi tehtud, saab mängu lõpu fikseerida finiši lipuga tähistatud punktis.
Tehniliste küsimuste korral helista: 5347 3441.
Soovime seiklusrikast ja meeleolukat mängu!